06-09-2014

ITALY | PART III

Huidige status: Verliefd. Ja, nog steeds, zelfs nu ik ondergedompeld ben ik het schoolleven en colleges en treinen en essays. Verliefd op Italië. Verliefd op de Italiaanse pizza's.Verliefd op de grote piazza's, de pleinen met fonteintjes en de smalle winkelstraatjes. Verliefd op het Italiaanse ijs, waarvan alle smaakjes inmiddels wel zijn uitgeprobeerd. Verliefd op de schattige huisjes die het straatbeeld opfleuren met hun pastelkleurtjes. Verliefd op de straatmuzikanten en de stromende meertjes die het uitstekende achtergrondgeluid verzorgen. Verliefd op de marktjes die ergens verdacht veel lijken op de marktjes thuis maar ergens toch veel leuker zijn. Maar bovenal, verliefd op de Italiaanse zomer (terwijl jullie in Nederland en België zaten te huilen om de regen en de onweer en de temperaturen die de helft waren van het getal wat het kwik op de thermometer hier aangaf (oké, de weerapp op mijn iPhone dan)(en oké, misschien niet de helft. Maar bij jullie was het wel op z'n minst 10 graden kouder) ).













11 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Al die natuur ook, wow, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie foto's! Ziet er heel mooi uit daar! Ik ben jaloers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw wat een prachtige foto's! Het ziet er echt super mooi uit! Ik wil ook zo graag een keertje naar Italië! Prachtig! Ik snap helemaal dat je verliefd bent! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw prachtige foto's! Ik ben ook echt verliefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verliefd op Italië.. Jup, same here. Ahh ik hou van dat land:) Prachtige foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaloers! italie staat echt op het lijstje om keer te zien ! x www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's! Serieus, waarom ben ik nog nooit naar Italië geweest :) ♥

    BeantwoordenVerwijderen