25-04-2014

FLOWERS IN MY HAIR DON'T CARE


Mijn dorp-slash-stad heeft stiekem sommige prachtige locaties om foto's te maken, en dit was zo'n plek waar je u tegen mag zeggen. Die foto's net om de hoek van de straat blijven handig om mijn broertje of zusje, die meestal fotograaf spelen, te vriend te houden of om snel nog even outfitfoto's te maken als je weinig tijd hebt. Maar eens een keer door Veenendaal crossen op zoek naar mooie fotolocatie's blijkt dus ook geen verkeerd plan!

En dan morgen Koningsdag (Koninginnedag klinkt nog steeds zóveel beter) die ik ga vieren met óf een hele dag werken óf een halve dag werken en daarna naar Utrecht. Wat het precies wordt krijg ik morgen pas te horen dus dat blijft nog even afwachten vol spanning en sensatie. Ik heb dit jaar helaas geen oranje outfit bij elkaar gesprokkeld, dus het wordt gewoon lekker casual. Jullie in ieder geval een hele fijne Koningsdag toegewenst! ♕

Top: Esprit || Floral crown : DIY || Blouse: ONLY || Jeans: Vila || Shoes: Converse Allstar || Watch: Daniel Wellington

23 opmerkingen:

  1. Love this outfit! It's casual but very cute!

    Come visit me soon! I miss you!

    instantmilk.blogspot.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De blouse om je middel staat zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat heel erg leuk, die bloemetjes maken het echt af:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahw, super leuke outfit, leuk bloemenkransje, ook dat hemdje vind ik mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Manon schijnt de oranje haarspuitbus te regelen dusja, wordt fissa, jwzzzzzzz....
    Anyway, leuke foto's (muahaha), en die locatie is echt super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke outfit! Die bloemenkrans is zo leuk! Ook leuk dat je heb zelf hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke outfit en hele leuke locatie! Als je een outfit met rood, wit en blauw erin draagt dan ben je ook al helemaal in een feeststemming! Ik vind Koningsdag ook nog niet zo goed klinken. Ik vergis mij dan soms ook nog steeds in Koninginnedag.

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke outfit! Die bloemenkrans staat je echt goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke outfit! Oh, ik word echt verliefd op je bloemenkrans! Die is tof zeg! :D

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke outfit! Helaas moet ik morgen gewoon werken met koningsdag :( xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke casual outfit! Die bloemetjes in je haar staan je goed:) x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super leuk zeg die bloemen in je haar! Dat maakt je hele outfit nog mooier dan dat 'ie al is <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke outfit! Ik wist niet dat je in Veenendaal woonde, leuk! Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke outfit heb je aan!
    En die bloemenkrans staat je leuk! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke plek inderdaad om outfit foto's te maken. Die heb je eigenlijk overal wel. En mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. love your style! and the country youre living in is soo lovely :))

    BeantwoordenVerwijderen