04-01-2013

Favorite Bloggers

Hello! Omdat ik het altijd heel leuk vind als andere bloggers hun favoriete blogs lezen, deel ik hier ook drie van mijn favorieten.

1. De Noorse blog van Mathilde. Ik heb deze blog wel eens vaker gedeeld, maar het is en blijft één van mijn favoriete blogs. Ze heeft hele mooie foto's, een leuke kledingstijl én gevarieerde artikelen. Klik hier om haar blog te bezoeken.













2. De Nederlandse blog van Joyce. Ik vind dat ze altijd hele mooie foto's heeft, en daarnaast is ze ook heel creatief en deelt ze allerlei foto's over haat notebook doodles. Haar blog is zeker een bezoekje waard! Klik hier om haar blog te bezoeken.













3. De Duitse blog van Marieke. Ik heb haar blog nog maar net ontdekt, maar hij hoort nu al in het lijstje van mijn favorieten! Bij haar vind ik vooral dat ze hele mooie foto´s heeft. Je kunt haar blog hier bezoeken.







7 opmerkingen:

  1. Awh wat super lief dat je mij noemt! Vind ik echt heel leuk! De 1e blog kende ik al wel, de 3e nog niet. Maar vind hem nu echt al heel leuk! Die heeft nu ook een plekje bij mijn favorieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die van Joyce kende ik al en die verdiend inderdaad een plekje tussen de favorieten ! Die 3e kende ik nog niet maar lijkt me heel leuk !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De blog van Joyce kende ik al, maar de andere twee nog niet.
    Alledrie heel erg leuk!:)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op de eerste kan ik niet klikken bij hier. En ik vind de blog van Joyce ook heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed dat e het zegt, ik heb het gelijk veranderd! :) Thank you!

      Verwijderen
  5. Jaa ik kende ze allemaal, echt leuke! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oops kende ze alledrie nog niet, ga ze eens bekijken! (:

    BeantwoordenVerwijderen