03-01-2013

Cinderella is the proof that a new pair of shoes can change your life

De vakantie gaat écht veel te snel voorbij, mehhh. Maar wel eindelijk tijd om van perfecte sale te genieten haha. Deze heb ik al een poosje geleden gekocht, maar toch nog een aparte post voor deze schoenen. Wauw, ik ben er zo blij mee. ♥ Maar één tip: Ga er niet mee in het bos lopen. Haha, vandaag gingen we foto's maken in het bos en ze zijn nu nogal modderig. Maar die modder gaat er wel af. Hoop ik, haha.


What do you think?

8 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt super mooi!
    liefs Anne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke schoenen! Ik heb ook een keer zwarte suède pumps helemaal onder de modder en bier en weet ik wat allemaal gehad.. Als het er niet helemaal af gaat, moet je zo'n suèdespray erop doen! Of zo'n suèdeborsteltje helpt ook al gauw :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! En de hak is ook op precies goede lengte, ik zoek ook nog zulke schoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke schoenen :D

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    Win a pair of velvet leggings on my blog!
    http://www.rocknrollerr.com/2013/01/give-away-black-velvet-leggings.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn echt prachtig! Maar wel hoog haha
    xx

    BeantwoordenVerwijderen