05-03-2014

Tee Transformation

Oeps, de onderste tien centimeter van mijn t-shirt is ineens verdwenen! Laatst was ik weer eens studie-ontwijkend-gedrag aan het vertonen en besloot ik in mijn kledingkast te duiken om te kijken of ik nog zo'n shirtje had die ik eigenlijk een beetje zat was en er een DIY-project op mee kon zetten. Uiteindelijk is mijn ZARA shirtje de klos geworden en heb ik het shirtje omgetoverd in een crop top. Want komt op, met alle previews van de lente- en zomercollecties komen de zomergevoelens toch wel een beetje opborrelen... En daarnaast vind ik crop tops ontzettend leuk staan als ze gecombineerd zijn met een high waisted broek of een skater skirt - win win situatie!

Om de onderkant ervan af te knippen, heb ik een zogenaamde rotary cutter voor kleding van de Pipoos gebruikt, wat een soort cirkelvormig mesje slash schaar is én ideaal is, omdat je dan in één keer een lange strook kleding af kan snijden in plaats van telkens die korte halen met de schaar. Als je benieuwd ben hoe het er precies uitziet (en naar mijn DIY Vogue shirt) kun je even hier klikken, dan wordt je verwezen naar een artikel met duidelijkere foto's van de rotary cutter en de geknoopte crop top die ik er vorig jaar mee maakte! :)

24 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan joh én de perfecte timing natuurlijk, want het wordt dit weekend héérlijk weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk shirtje zo! Lijkt me handig die schaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk en je hebt een prachtig figuur! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit! Goed idee als je nog een cropped top wil voor de lente/zomer:) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aw, thank you :))
    http://heavenlyunfabulous.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, lekker creatief bezig geweest dus! En staat ook nog eens super mooi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij staat je heel mooi! Ik was zelf ook nog op zoek naar een fijne crop top, maar misschien haal ik ook wel gewoon een paar centimeter van een ander topje af, haha! :-)

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw super tof idee en 't shirtje is echt heel leuk zo! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan! Mag ik jou figuur hebben ?:D x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er leuk uit :)
    xxx

    http://yearsof-ourlives.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super tof! Zeker voor in de zomer te dragen, wow ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk! Haha staat echt goed meid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk, ik kan niet wachten om weer croptops aan te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er leuk uit! Past ook goed bij je figuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeh die is leuk geworden! Leuke blog heb je!

    Liefs, Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tof, staat je goed!! Goed idee trouwens ;) voordat ik m'n shirts weggooi toch maar even kijken

    BeantwoordenVerwijderen