21-01-2014

Life is like a cup of tea, it is all in how you make it

Hey there! Don't this cute cup makes you yearn for a cup of tea? Well, it made me. Today the math lesson was 'unfortunately' cancelled, so we had a free period. And since every free period spent with Sara and Manon is renamed to a 'let's have an entire lunch' hour, and we were not that charmed by sticky sausage rolls or the nearest supermarket, this free period turned into a lunch party at one of the cutest tea rooms ever.
We ordered a big pot of tea and some cakes and all of it tasted so good. Besides, the place had the cosiest atmosphere. I have never really been to a tearoom before, but if there is one near to you, it is definitely a recommendation!
[Also, a shout-out for the text sign on the last picture.]



18 opmerkingen:

  1. Jeej, onze eetfeestjes zijn altijd gezellig haha.
    (maar deze was toch wel extra leuk vanwege het ontdekken van deze tearoom) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh wat een leuke foto's en wat een leuk kopje, n heb gister toevallig nog 2 hele mooie kopjes bij de kringloop gekocht :)
    Bedankt voor je lieve compliment op mijn blog :D
    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat ziet dat er gezellig en lekker uit! Leuke manier om je vrije uurtjes te besteden ;)

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig! Lijkt me erg leuk om eens wat te drinken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er super gezellig en knus uit! Die taartjes!! Hmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wauw waarom heb ik jouw blog niet eerder gezien? wat een leuke blog heb je ik volg je nu! misschien vind je het ook leuk om mij terug te volgen :) je hebt een erg mooie kwaliteit foto's ook! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er echt super gezellig uit! Mooie foto's! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er zo leuk en lief uit! En die tekst is inderdaad geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh, wauw dat ziet er echt super lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauww wat een prachtige en leuke foto's! Ik zit op school helaas, ik heb nu zin in heel veel thee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke blog heb je! En wat een mooie foto's! Wij gaan jou zeker volgen:) With love ♥ S.

    BeantwoordenVerwijderen