19-01-2013

I want those so desperately

Hello! Dit is een post die al eerder geschreven is, omdat dit hét perfecte weekend wordt om eens lekker aan m'n Economie PO te gaan werken. Love school. Whatever, dit zijn echt dingen die ik heeeel graag wil haha. Oké, die sjaal hoeft niet per se van Acne te zijn, en dat parfum niet per se van Chanel (hoewel ik het niet erg zou vinden als het niet zo is), maar toch. Alle items zijn afkomstig van Fashiolista (vind mijn Fashiolista  hier) en de collage heb ik gemaakt met Pixlr. What do you think?

4 opmerkingen:

  1. Hele leuke items! Die Lita's heb ik nog nooit eerder gezien, maar ze zijn supermooi! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes! Die studs pumps zijn echt wauwie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen! Die oorbellen en short zijn echt geweldig :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke dingen! ik vind die oorbellen echt heel leuk! met het kruisje en de sjaal is ook heeel mooi!
    Leuke blog en leuke header heb je trouwens! ik ga je volgen, Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen