06-12-2012

Some lovely British stuff between my tests

Hello! Alweer over de helft met mijn toetsen, finally. Vier toetsen gehad, nog één te gaan (wiskunde). Jup, dat betekent dat ik één dagje vrij heb. VANDAAG. Opzich niet verkeerd zo'n week. Maar in de toetsweek ontdek ik altijd allerlei leuke dingen haha, omdat ik allerlei dingen ga bekijken of doen om het leren uit te stellen. Ik heb in 2 dagen 36 filmpjes bekeken. Filmpjes waarin iemand ballonnendieren maakt ofzo, hahaha. But hey, don't these videos and accents make you extremely happy? ♥ Tips voor andere filmpjes van zijn account (klik voor de link) : Musical DeskTwin Telepathy en Inappropiate Unicycling.

Reminder : De winactie sluit op 11 december, schrijf je hier in!

3 opmerkingen:

  1. JACKSGAP! Ik hou echt van hem! Ik heb toen ook al z'n filmpjes gekeken in 2 dagen haha. Hij is zo leuk, en met z'n tweelingbroer vooral!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die jongen is echt heeeel erg leuk! Aww :) K word helemaal blij van 'm! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat accent, gimmehhh! Veel succes met wiskunde morgen (oh god wat haat ik dat vak)! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen