14-12-2012

Inspiration

Het wereldwijde bloggersprobleem nummer 1 in de winter: Dat het zó vroeg donker wordt en je niet in staat bent goede foto's te nemen. Too bad, aangezien ik eigenlijk van plan was weer eens een outfitpost te maken omdat de laatste écht een hele poos geleden is maar dat wordt hem dus even niet. Gelukkig hebben we Polyvore, waar zo'n tienduizend dingen te vinde zijn die ik aan mijn kledingkast toe wil voegen. Hieronder een paar voorbeelden (oké ik vind dat Superman-shirt gewoon echt heel leuk) :
Inspiration



11 opmerkingen:

  1. Leuke kleren! Die gouden oorbellen kan je bij de Pieces kopen, ik heb ze ook haha! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleding! Die schoenen wil ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Polyvore is zo handig he! Ik heb er zelf ook al uitgebreid gebruik van gemaakt! Vooral het shirtje met de tekst: take it easy is prachtig! De stof en de opdruk zijn echt leuk:)
    Ook vind ik de schoenen linksonderin erg mooi!

    Liefs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook last van het fotoprobleem, wat een geweldige kleding allemaal. dat supermanshirtje!! <3 Hahaa, superleuk.
    Liefs,x
    ps;ik volg je, zou je misschien mee willen doen met de giveaway op mijn blog, zou ik super vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil alle shirtjes, super leuk!

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woww ,leuke kleren! Ik ken het van die outfit post , of wel is het te donker of wel regent het :(
    Liefs Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke collage, doe ons alles maar haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nice..vooral t zwarte blouse zonder mouwen...

    xx Mounia
    Nonchalant Rebel
    New Post :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love this pick Leonie! I like the superman and take it easy sweater! x

    thenuliya.blogspot.sg

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So many cool clothes! Love both pair of shoes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha klopt echt helemaal (helaas),
    die blouse van Hollister is leuk trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen