26-11-2012

Somewhere between reality and all we've ever dreamed

Hello! Just another monday, argh. Het begint 's ochtends al wanneer mijn wekker afgaat. Dat is waarschijnlijk ook de eerste reden dat ik 's ochtend niet uit bed wil, alleen al omdat de wekker zo'n irritant geluid heeft. En de andere redenen? Die hebben ermee te maken dat het koud is als ik uit bed stap, dat het maandag is, dat ik nog moe ben (na 8 uur slaap, kan gewoon) en dat ik geen zin heb in school. Maar gelukkig kan ik na het weekend weer alle leuke reacties lezen (♥♥♥) en de nieuwe berichten van alle blogs die ik volg. Like. Ik zal vanavond de antwoorden van de 'Q&A' online zetten, enjoy the rest of your monday!




6 opmerkingen:

  1. Leuke collage! Dat programma dat ik trouwens had gebruikt is pixlr.com (express):) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik haat het ook zo erg om maandag ochtend mijn bed uit te komen haha.
    Ben erg benieuwd naar de antwoorden van de Q&A!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook leuk om reacties te lezen :).
    En ik heb ook zo'n probleem 's morgens met de wekker. Als school nou om half 11 of zo begon, zou het toch veel beter zijn geweest..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mondays suck. Dat doen ze echt. haha Ben benieuwd naar de antwoorden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maandagen zijn gewoon nooit leuk haha ;) Ben benieuwd naar je antwoorden :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaauw, dat middelste plaatje links!

    BeantwoordenVerwijderen