11-02-13

Sans-Online | Bloggers Battle!

Hello! De webshop Sans-Online heeft echt een geweldige actie bedacht: De Bloggers Battle. Wat houdt het in? Elke blogger krijgt de kans om €500 (!) shoptegoed te winnen. Aangezien deze webshop kleding van mijn favoriete merken (Only, Vero Moda, Vila en nog veel meer) verkoopt, was ik er meteen voor in. En iedereen in het bezit van een blog mag meedoen met deze actie - ik daag jullie uit! Hier lees je hoe je mee kunt doen.
Ik heb ontzettend veel leuke kledingstukken voorbij zien komen op de webshop en in onderstaande collages kun je een paar van mijn favoriete items vinden. Ook als je niet meedoet met de Bloggers Battle, raad ik je aan een kijkje op de site te nemen. Ze hebben een groot aanbod van kleding en er zitten heel veel leuke dingetjes bij - de kledingstukken in de collage hieronder zijn nog maar een deel van de kleding die ik leuk vond!


Tussen haakjes, omdat deze battle alleen geschikt is voor Nederlandse bloggers heb ik besloten om voor een keer in het Nederlands te schrijven, omdat ik denk dat het dan toch wat makkelijker te begrijpen is.

5 opmerkingen:

  1. Hey wat leuk! Ik doe ook mee :)
    Ik wens jou ook veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat jacket heb ik aangehad, maar toch niet gekocht. Maar hij is wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke collage. Ik twijfel nog of ik mee wil gaan doen, haha. XX succes

    BeantwoordenVerwijderen