26-01-13

My Favorite Youtubers

1. JacksGap. Haha, ik herinner me de allereerste keer dat ik een filmpje van hem bekeek.
Ik heb toen in 2 dagen ál zijn filmpjes gezien, en geloof me, ze blijven leuk. Jack is Brits (and
yup, he has an incredible accent), 19 jaar en heeft een tweelingbroer Finn die af en toe in zijn
filmpjes voorkomt. Hij heeft ontzettend leuke filmpjes en hij is zelf ook ontzettend leuk.

2. MichellePhan. Een 25-jarig meisje die ontzettend veel kan met make-up. Ze maakt hele
mooie filmpjes over nail art, maskertjes, hoe je je op kunt maken als een celebrity en ze is echt
goed, wat haar 2 miljoen + subscribers ook wel bevestigen.

3. Zoella280390. Een 22-jarig Brits meisje met filmpjes over beauty, fashion, lifestyle en
nog veel meer die heel leuk zijn om te kijken. Ook heeft ze allerlei filmpjes met andere
Youtubers en ze brengt veel humor in haar filmpjes. Echt een aanrader voor iemand die van
vlogs houdt, maar tegelijk geïnteresseerd is in mode en beauty.

4. Runagroundmusic. Voor de beste covers moet je hier zijn! Ze coveren veel populaire
liedjes op een geweldige manier, en hoewel ze (nog) niet heel erg bekend zijn vind ik ze echt
geweldig! Onderstaand liedje is samen met MadilynBailey, ook een ontzettend goede artiest.

5. Dicasp. 'That South African teenager who sometimes talks to a camera.' Jaaaa, net zo'n
soort account als Jacksgap, en ook hier had ik binnen een paar dagen al zijn filmpjes gezien.
Hij heeft geen video's over bepaalde standaard onderwerpen, maar gewoon over random
dingen uit het leven. Er komen vaak andere Youtubers in voor en ja, ook zijn moeder, die
inmiddels al meer dan 11.000 volgers heeft op Youtube.


What do you think? Kende je ze al, en zo niet, ga je ze volgen?

5 opmerkingen:

  1. Ik kende ze nog niet, behalve MichellePhan. Erg leuke filmpjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yay, Jack, Zoella, Michelle en Caspar, ik hou echt van ze!

    BeantwoordenVerwijderen