24-01-13

Love of beauty is Taste. The creation of beauty is Art.

OLA. Drukke donderdag. zoals altijd. Alleen vandaag scheelde het dat we zo'n uurtje eerder uit waren, thanks school. Op dat soort momenten hou ik echt van school haha. Oké, op dit moment ben ik waarschijnlijk degene met het allermeeste uitstelgedrag, misschien moet ik snel maar eens aan school. School all day, all night, can't imagine my life any better. :(


















































Trui: Vila || Blouse: Vero Moda || Broek: Only

9 opmerkingen:

  1. Gave outfit! Leuk die blouse onder de trui :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De combi trui + blousje vind ik echt a w e s o m e. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit!

    Bedankt voor je reactie en het volgen! :) Jij hebt ook een leuke blog dus volg je terug x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh, dat vind ik zooo leuk, een blousje onder een trui! :) xxxx http://imafashiondisaster.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! Ik vind de combinatie van blouse met trui helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit is dit! Ik weet ineens hoe ik mijn blouse (die ik nooit draag) nu kan dragen, haha. Ik volg je! :) Liefs, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke outfit heb je! Hihi, dit is denk ik de outfit die je bedoelde die de rode versie van mij was? Okee ik weet niet of je dat begreep, maarja. Erg leuk! Liefs ♥ :)

    BeantwoordenVerwijderen