27-01-13

Lazy Sunday Funday

Luie zondagen, één ding waar ik eigenlijk niet zonder kan. Gewoon een dag in de week waarin je eigenlijk niets doet behalve een beetje bankhangen met lekkere warme dikke sokken. Met een fantastisch boek, Shopaholic! Ik besloot na de film ook het boek eens te gaan lezen en de uitspraak dat het boek altijd beter is dan de film, is in dit geval zo waar. Het boek is zó grappig, +10 voor Sophie Kinsella. Verder zijn de luie zondagen ook uitstekende momenten om je haar eens op honderd verschillende manieren in te vlechten (waarvan negenennegentig ontzettend hard mislukken, maar daar hebben we het even niet over). Enjoy your lazy Sunday!

6 opmerkingen:

  1. Ik heb eigenlijk alleen de film gezien, maar zonder geluid want ze draaide 'm in het vliegtuig haha. Toch maar een keer de film én het boek aanschaffen dan! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de film gezien en het boek gelezen. Het blijft leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die boeken zijn zo leuk, kan ze keer op keer weer lezen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb alleen de film gezien maar die is heel leuk!
    En zo'n luie zondag is echt lekker :) had ik ook gisteren hihi. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De boeken van Sophie Kinsella zijn allemaal leuk!
    Perfect voor een lazy sunday;)

    xx Laura

    P.S. You can win a $80 gift voucher from Msdressy on my blog!

    BeantwoordenVerwijderen