30-01-13

Inspiration | Background

Goooood afternoon! Ahhh, het is weer eens midden in de week hoor. Ik ben weer eens ontzettend verkouden, en mijn beste vrienden op dit moment zijn mijn zakdoekjes en mijn keelsnoepjes haha. Daarom heb ik vandaag geen foto's gemaakt - maar als iemand graag een halfziek meisje met traanogen op de foto wil zien staan, wil ik het met alle liefde voor je doen. Maar daar ging ik niet vanuit, en omdat ik mijn bureaubladachtergrond een beetje zat begon te worden heb ik maar eens een nieuwe gemaakt. Alle foto's komen van WeHeartIt.
Tip: Als je deze achtergrond wilt gebruiken, klik dan met de rechtermuisknop op de afbeelding en ga dan naar 'Link openen in nieuw tabblad'. Als je hem vanuit het nieuwe tabblad opslaat is 'ie groter en komt 'ie mooier op je achtergrond.


























In de reacties op mijn vorige bericht vroeg iemand waar mijn rokje vandaan komt. Sorry, ik zou het echt niet weten! Het is zo'n rokje dat ik een poosje geleden ineens weer in de kast vond en besloot aan te doen. en waarvan ik geen idee heb waar 'ie vandaan komt. (:

6 opmerkingen:

  1. Ahh beterschap! Ik zit nu ook al voor de tweede dag thuis, it sucks! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi mooi! Beterschap; hopelijk ben je gauw weer beter. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel Beterschap,
    bij mij op school heerst het heel erg, allemaal leraren enzo zijn ziek.
    Ik was zelf ook ziek maandag ik heb de heledag samen met mijn zusje in bed gelegen en filmpjes gekeken.

    Leuke achtergrond heb je gemaakt!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen