28-01-13

I love you, warm cosy comfy sweater

Hello there! Ik wéét dat ik teveel foto's op mijn blog heb waarop ik deze trui aanheb. Denk niet dat deze trui het enige kledingstuk in mijn garderobe is haha, nee gelukkig niet. Maar het is gewoon zo dat deze trui echt heerlijk zit, en daarnaast is-ie ook nog eens lekker warm. Per-fect.
En het is weer heerlijk maandag, vroeg uit en geen huiswerk (Lees: Huiswerk dat niet belangrijk genoeg is om te maken en dat toch niet gecontroleerd wordt). Ik ben waarschijnlijk de enige persoon die maandag níet erg vindt. Maar hé, die moeten er ook zijn. Ik had bedacht om een hele middag series te gaan kijken, totdat ik tot het besef kwam dat ik met de series die ik kijk gelijk loop met Amerika en dus nog even moet wachten op de nieuwe aflevering. Heeft iemand nog tips voor een leuke serie? :) 
Trui: Vila

6 opmerkingen:

  1. Ik heb ook zo'n trui die ik vaak aan doe Haha! I know that feeling! Leuke trui trouwens!
    Liefs Anne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De trui ziet er heerlijk warm uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahah dat huiswerk ken ik :p
    En die trui is superleuk :)

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb altijd trouw GG en Desperate Housewives gekeken en nu nog altijd PLL, maar sinds kort ook Dexter! Ik had niet verwacht dat het iets voor mij zou zijn, maar na één aflevering was ik al helemaal hooked! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die trui ziet er inderdaad warm uit! Zelf ben ik een paar weken geleden aan Thr Vampire Diaries, ben ni met kijken op de helft van seizoen 3. Als ik gelijk loop met Amerika ga ik denk aan Pretty Little Liars beginnen

    BeantwoordenVerwijderen