12-01-13

Get To Know Me Tag

Oké, ik heb deze tag al een paar keer voorbij zien komen in allerlei soorten en uiteindelijk heb ik besloten om er zelf maar aan mee te doen. Hij blijft leuk. :) Ik heb een aantal verschillende vragen van verschillende tags gecombineerd, en uiteindelijk kwam het hierop uit. Voel je vrij om hem over te nemen!
Alle plaatjes komen van WeHeartIt.


Wat is het laatste goede boek dat je hebt gelezen?
Maureen Johnson - Scarlett fever.
Wat is volgens jou het leven?
'Doing whatever you love and loving whatever you do.'

Liever lang of kort haar?
Lang haar! Helaas moet ik daar nog een poosje op wachten, voor het echt lang is bedoel ik. Jealous 


Waar was de laatste keer dat je met een vreemde had gesproken?
Ik heb ongeveer 5 minuten nagedacht, maar ik heb echt geen idee. Waarschijnlijk is het dus al een hele poos geleden haha.
Wat zijn je lievelings liedjes?
Ik heb er teveel, haha! Maar op dit moment denk ik 'RUNAGROUND - Don't You Worry Child' en ongeveer elk liedje op het nieuwe album van Maroon 5. Ohja, en 'Bruno Mars - When I Was Your Man.' Misschien moet ik binnenkort weer eens mijn favoriete muziek delen haha.
Als je ergens heen mocht verhuizen, waar zou dat dan zijn?
Ik zou denk ik kiezen voor California, New York of een andere geweldige plaats in Amerika. Of Australië.
Kan je 10 dagen zonder social media?
Jup, maar dan ga ik me denk ik behoorlijk snel vervelen haha.

Wat maakt je aan het lachen, no matter what?
Mijn vriendinnen, kakhiel (hahaha) en de filmpjes van Jack Harries en Caspar Lee.

Dingen die je ooit nog eens in je leven wilt doen.
Reizen. Heel veel reizen. Leren skateboarden. Alle smaken van Ben & Jerry's uitproberen. 

Wat zijn je beste herinneringen?
Ik denk alle zomervakanties die ik ooit heb gehad, voor zover ik me kan herinneren haha.
Welke taal zou je het liefste willen leren?
Spaans

Wat staat er bovenaan je verlanglijstje?
Een goede camera, een laptop, een smartphone. Of om het iets goedkoper te houden het 'Wreck this journal' boek van Keri Smith.


Gebruik je vaak sarcasme?
Sarcasme? Wat is dat?

Zou je ooit bungee-jumpen?
Als ik ooit de kans zou hebben, definitely.

Welke kleur ogen heb je?
Donkerbruin.
Actie films of romantische komedies?
Een mix ervan, if possible! Haha

4 opmerkingen:

  1. Hahaha Kakhiel, geweldig!
    Dat haar van dat meisje op die foto is echt zooo mooi, omg jaloers.
    Leuk om te lezen!:)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha leuke tag! :D

    xx
    p.s. ons eerste filmpje staat nu op onze blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen