19-12-12

perfect has 7 letters and so does meeeeee

De outfit van maandag! Ik heb verkorte lesuren en dan heb ik dezelfde instelling als bij de toetsweek: Aangezien ik toch nooit langer dan 4 uur op school zit heb ik ook geen zin om 's ochtends uren voor de kast te staan om een outfit uit te zoeken en draag ik mijn meest simpele (en vooral lekker-zittende!) outfits haha. Ik overweeg trouwens om in het Engels te gaan bloggen, what do you think? Of misschien Engels én Nederlands? Haha dilemma, dilemma, dilemma. Mijn meest charmante foto ooit linksonder
Trui: VILA || Broek: ONLY || Laarzen: Bovendeert

6 opmerkingen:

  1. Super toffe outfit ! Het leek echt op mijn outfit dat ik een keer aanhad. Ik dacht dus even dat je mijn kleren aanhad Haha !

    Liefs anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind Nederlands fijner lezen, dus blijf toch maar in het Nederlands bloggen! :) Je kan wel een translater in je sidebar zetten, dan kunnen bezoekers uit andere landen je artikels vertalen en dus ook lezen! :)
    Leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen