31-12-12

Goodbye 2012

2012 was awesome. Veel veranderingen, ups and downs maar het was zeker een heel leuk jaar. Ik heb geweldige nieuwe mensen mogen kennen, nieuwe vrienden mogen maken. Ik heb een blog opgestart. Ik heb mijn kamer geverfd en eindelijk zoals ik het wil. Ik heb een geweldige zomervakantie gehad, ik heb Olympische helden mogen bewonderen op het Univé Gymgala, ik heb een ontzettend leuke dag gehad op de EO-jongerendag. Ik heb geweldige momenten meegemaakt met nieuwe vrienden maar ook met vrienden die ik al jaren ken. Ik ben zó dankbaar voor 2012. En 2013? It's gonna be my year. gif make
HAPPY NEW YEAR LOVELYS

5 opmerkingen:

  1. Leuke post!

    Zullen we elkaar volgen? Ik volg je al!

    Liefs,
    Vienna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel en gif!
    Fijne jaarwisseling en een mooi 2013 :)

    x http://beautysparklesss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh, hele leuke gif! Een heeel gelukking nieuwjaar gewenst! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke gif, gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen